EFM Sports - ציוד רכיבה לאופנועים, אופניים וספורט ימי

טיפים לרכיבת שטח בחורף

רכיבת אופנוע שטח בחורף- טיפים ואביזרים מומלצים

רכיבה בחורף בשטח היא נושא חשוב שיש להכביד בו ראש ולהתייחס אליו במלוא הרצינות. רוכבים רבים ומנוסים יורדים מהכלי בחורף כי הסיכון לא שווה את ההנאה המפוקפקת שברכיבה בגשם, בקור ובכבישים חלקים, לא כל שכן מוכנים להתלכלך בבוץ של השטח. יחד עם זאת, זה גם הכיף הכי גדול ובחורף גם הנוף עוצר נשימה. כמובן שהימים הראשונים שאחרי הגשמים הראשונים הם המסוכנים ביותר, אבל זה לא מקטין מרמות הסיכון שקיימות במהלך החורף כולו. בנוסף ולצד הסיכון, הקור והרוח שחודרת לעצמות מקשה מאד על ההנאה מהרכיבה- כל אלה מחייבים תשומת לב.

החדשות הטובות הן שלא הכול אבוד, והתנהלות נכונה שכוללת גם הצטיידות נכונה יכולה להפוך את השטח למהנה ביותר, דווקא בחורף עם האופנוע.

טיפים לרכיבת שטח בחורף

מה חשוב לדעת לפני רכיבה בחורף?

למי שרוצה ליהנות מהחוויה המיוחדת של יציאה לשטח בחורף ולהבטיח את בטחונו וגם את נועם הרכיבה חשוב להצטייד בידע. גם קורס רכיבה מתקדמת לא יזיק, זאת על מנת לשפר את מיומנויות הרכיבה, לקבל שליטה גדולה יותר על האופנוע ולהכיר טכניקות התמודדות עם מצבי הסיכון שהשטח מעלה.

מעבר לכך רשימת הציוד שתסייע לשמור על הביטחון וגם לשפר ביצועים כוללת:

חליפת חורף לשטח מעניקה את הפתרון המושלם, הכולל והמפנק ביותר. לא תמיד משתמשים בה, אבל כדאי שתהיה אחת, כי בימים מסוימים היא פשוט עולם ומלואו. חליפת שטח לחורף תהיה לרוב בחלק אחד ותעניק איטום מושלם לקור, לרוח וגם לגשם, תשמור על הבגדים ותדרוש מינימום של התעסקות כי להיכנס אליה ולצאת ממנה זה קל ופשוט במיוחד.

כפפות חורף עם ובלי חליפה, גם בקיץ ועל אחת כמה וכמה בימים הקרים- לכפפות יש חשיבות עליונה על שמירה בטיחותית כמו גם על שמירה מפני הקור. מעבר לנזקי הקור שנגרמים לידיים וחוסר הנעימות של הקור המקפיא, בימים גשומים יש סכנת החלקה של היד וזה סיכון שלא כדאי לקחת. בשטח, כפפות מספקות הגנה אולטימטיבית.

מגנים וכיסויים הם חובה בשטח וברפט בימים שאחרי הגשם כשהשמש יוצאת וכבר אין צורך בחליפה, אבל עדיין יש שלוליות וקיים סיכון להירטב מהכביש. ערדליים במקרה הזה יפתרו את הבעיה וישמרו על רגליים יבשות ונקיות. במיוחד בשטח, מגנים וכיסויים הם חברו הטוב ביותר של הרוכב.

מעיל חורף הוא כמובן חיוני והכרחי. כאמור, חליפת חורף היא נפלאה, אבל היא לא מתאימה לכל הימים ובמיוחד בחורף הישראלי שמאופיין בעיקר בתקופות מעבר, המעיל הוא הפתרון האולטימטיבי לאספקת הגנה מלאה על פלג הגוף העליון מבחינה בטיחותית וכן גם מבחינת מזג האוויר. מגוון המעילים הוא אדיר והטכנולוגיה מאפשרת לייצר מעילים מדהימים במיוחד, לרבות מעילים שמכילים בתוכם כריות אוויר לבטיחות מרבית. מעיל כמובן חשוב למדוד ולקחת בחשבון את המרווח הדרוש לבגדי החורף, יחד עם זאת, בהתקיים מרווח גדול מדי, רמת הבטיחות שהמעיל יוכל לספק- תפחת.

מגפי חורף זה מוצר נוסף, חיוני וחשוב שיעניק הגנה מפני הגשם לצד יציבות רבה יותר על האופנוע ושליטה גדולה יותר ברכיבה וכן גם הגנה על כף הרגל מפני פגיעות ופציעות.

לקבלת מידע נוסף ובחירת ציוד אופנועים בטיחותי באיכות גבוהה הקליקו לעמוד הבית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Telegram
Email
כתבות נוספות:
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
      חשב משלוח
        מוצרים שעשויים לעניין אתכם
        מוצרים שעשויים לעניין אתכם
        • כפפות סבן זירו אדום Seven Zero Contour Red - s
          140 +הוסף
        • כפפות סבן זירו אדום Seven Zero Contour Red - xxl
          140 +הוסף
        • חולצת רכיבה פסטהאוס שחור/סגול Fasthouse Elrod Evoke - 2xl
          232 +הוסף
        • מכנס רכיבה עם כיסים פסטהאוס חום/שחור Fasthouse Off-Road Sandcat
          מכנס רכיבה עם כיסים פסטהאוס חום/שחור Fasthouse Off-Road Sandcat - 38
          660 +הוסף
        • כפפות פוקס כחול FOX 180 Flora V24
          כפפות פוקס כחול FOX 180 Flora V24 - s
          155 +הוסף