EFM Sports - ציוד רכיבה לאופנועים, אופניים וספורט ימי

מדריך לרכישת ציוד לאופנועים

ציוד אופנועים בזול – איפה עדיף להזמין בארץ או בחו״ל?

תרבות המסחר המקוונת שינתה את פני התמונה הצרכנית בכל הענפים ובענף הרכב אפשר לראות את זה ביתר שאת.

זה יכול לעבוד לפעמים, אבל לרוב המוצרים שאנחנו מזמינים באינטרנט, בעיקר מחו”ל עמוסים בבעיות, החל מבעיות תפעוליות של שילוח וזמן הגעה ועד לבעיות הרבה יותר מורכבות של סטנדרט איכות ואפילו התאמה למה שהוזמן. האם אלו סיכונים שאנחנו רוצים לעשות ככל שזה נוגע לבטיחות ולחיים עצמם?

חלקים לאופנועים מחול יכולים להגיע תקולים, פגומים, במידה הלא נכונה, פרומים או במפרט שונה ממה שפורסם. נכון שככל שההזמנה נעשית ממשווקים מורשים ומהיצרנים עצמם, אבטחת האיכות היא סוגיה מנוהלת, יחד עם זאת- למשווק אין שליטה על תהליכי השילוח או על המיסוי עליהם. לא תמיד ההזמנה תשתלם כלכלית בשורה התחתונה ולעיתים קרובות מדי, בפרט כאשר מדובר על אופנועים- זמן הוא כסף.

הזמנת חלפים לאופנוע מחול הוא תחביב מפוקפק הרבה יותר כאשר אלו נעשים דרך צינורות פחות ממוסדים. אתרי מכירות ומשווקים קטנים שונים למרבה הצער מהווים חלק לא מבוטל מסך כל הזמנת חלקים לאופנוע מחולמה שגורר לא רק לעלויות גדולות יותר כשמגיעה ההכרה שיש צורך בהחלפה ורכישה מחודשת בסופו של דבר, אלא חמור מזה- סיכון חיים.

מדריך לרכישת ציוד לאופנועים

מה החשיבות של רכישה מאובטחת?

למרות ההצעה המפתה שמגולמת לכאורה בהזמנה של ציוד רכיבה מחו”ל, האתגרים שאפשרות זו מעלה הופכת אותה לאטרקטיבית הרבה פחות ממה שזה נראה. זאת ועוד, רכישה נבונה כאן בארץ לא רק תשווה מחירים, אלא תעניק אחריות, נגישות ושירות שלא תוכלו לקבל בהזמנה מחו”ל ויש לזה משמעויות רבות.

בעיקר כשמדובר על רכישה מתוכננת, ואין סיבה שהיא לא תהיה כזאת, רכישה של ציוד אופנועים יכולה להיות הרבה יותר זולה כשמחכים לימי מכירות, מבצעים והנחות מיוחדות. דרך נוספת להוזיל עלויות של ציוד רכיבה על אופנוע היא באמצעות רכישה און ליין בארץ. במקרים רבים המכירה המקוונת ידידותית יותר לצרכן. זאת במטרה לעודד את הרכישה המקוונת שמקטינה את הוצאות תחזוקת סניפי החנות הפיזיים.

חשוב לזכור שערך השירות והנגישות הוא גבוה ומשמעותי והיכולת לקבל תמיכה, החלפה וביצוע התאמות שונות הוא משמעותי כשרוכשים ציוד רכיבה.

למה כדאי לרכוש ציוד לאופנועים בארץ?

כמובן שאת סך כל ציוד הרכיבה ניתן לחלק לקטגוריות שונות ובכל מקרה מדובר בלא מעט פריטים. את ההצטיידות ניתן לבצע בצורה מאורגנת או לתכנן אותה באופן הדרגתי ולנהל באופן יעיל יותר את העלויות בצורה כזאת.

הסיבה המרכזית שבגינה אנשים מתעניינים ברכישת ציוד לרכיבה על אופנוע בחוץ לארץ היא בגלל פוטנציאל החיסכון הכלכלי, אבל כשלקוחים בחשבון את כל ההיבטים הרלוונטיים החיסכון הזה כבר לא כל כך ניכר. כך או אחרת, אם כבר מבצעים הזמנה מחו”ל חשוב להקפיד שאלו יהיו מוצרים קטנים, זניחים ובעיקר אסתטיים ובהחלט להימנע מציוד מיגון על כל סוגיו. ביגוד מאד לא מומלץ להזמין מבלי האפשרות למדידתו ובוודאי שלא קסדה

על מנת להבטיח את מלוא האיכות במחירים תחרותיים וידידותיים לצרכן תוכלו לרכז את הקנייה שלכם במקום שיבטיח מחיר נוח לצד שירות תמיכה, תיקונים והחלפה, וכן גם מדידה להבטחת התאמה מלאה.

אי אפ אמ ספורטס היא חנות קונספט ששמה לה לדגל להנגיש את הציוד האיכותי והבטיחותי במחיר התחרותי ביותר באופן שיאפשר לרוכב הישראלי לשמור על חייו מבלי לפשוט את הרגל. לחצו כאן לקטלוג האתר והצטיידו בכל מה שנחוץ לרכיבה בטוחה לאורך כל חדשי השנה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Pinterest
Telegram
Email
כתבות נוספות:
0
    0
    עגלת הקניות
    העגלה ריקהחזרה לחנות
      חשב משלוח
        מוצרים שעשויים לעניין אתכם
        מוצרים שעשויים לעניין אתכם
        • גופיה ילדים אדום Seven Zero Midaway
          155 +הוסף
        • תיק אוכף לאופניים Oakley Elllipse RC Saddle Bag
          תיק אוכף לאופניים Oakley Elllipse RC Saddle Bag
          145 +הוסף
        • כובע פוקס שחור FOX NON STOP TECH
          כובע פוקס שחור FOX NON STOP TECH - s-m
          128 +הוסף
        • חולצה קצרה פסטהאוס fasthouse t shirt coast 2 coast black
          חולצה טי שרט קצרה Fasthouse Coast 2 Coast Black - m
          128 +הוסף
        • חליפת סבן Seven Zero Institution Over V24 Black
          חליפת סבן Seven Zero Institution Over V24 Black
          1,050 +הוסף